Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Επιστροφη...και αισθηματα....

Βραδυ Μεγαλης Τεταρτης...
Στο κλιμα των ημερων...πενθημενες οι 2 τελευταιες μερες...αλλα οι υπολοιπες απλα υπεροχες...
Ενα μικρο ταξιδι στη Βαρκελωνη...25 καταπληκτικοι ανθρωποι..και μια εντονη θλιψη στη διαδικασια του αποχαιρετισμου....

Εφυγα...και πισω μου αφησα πολλα..
...το κυριοτερο που αφησα ειναι τα συναισθηματα...
φευγοντας..υπολογιζα την επιστροφη μου να ειναι με τολμη...ετοιμη να αντιμετωπισω τι νιωθω...και να μιλησω...αλλα για αλλη μια φορα δεν προλαβα...
Η ιδια ιστορια σε επαναληψη...και εγω απλα σε θεση θεατη.....Σε ενα εργο...που απλα συμμετεχω κατα διαστηματα..μονο οταν το θελει αυτος ο πρωταγωνιστης...ενας πρωταγωνιστης..με θετικες και αρνητικες κριτικες...ενας πρωταγωνιστης που αλλαξε τα δεδομενα..και δυστυχως ή ευτυχως με εμαθε να κραταω αποστασεις...
Πλεον οχι απο τους αλλους..παρα μονο απο εκεινον...αλλωστε δεν υπαρχει πλεον λογος να πληγωνομαι με τις επιλογες του....ή την αγνοια του...μου αρκει που ξερω εγω....
Που ξερω ποσο σωστα φερθηκα...και ποσο "διακριτικα" αισθανθηκα...εναν μικρο ερωτα...που δεν ξερω ουτε ποτε αρχησε...ουτε ποτε θα ληξει...ή αν εχει ηδη ληξει....

Δεν εχει σημασια πια...
Η δευτερη ευκαιρια χαθηκε...και αυτη τη φορα ξερω πως προσπαθησα αρκετα.....αλλα δυστυχως εσυ ποτε δεν καταλαβες..η αγνοια σου θα σε οδηγησει στον παραδεισο αν ειναι αληθινη....αν οχι...θα ζησεις καποια στιγμη τη κολαση που ζω και εγω τωρα...!!!

Ας παμε στο πανεμορφο ταξιδι....Το συννεφακι α πρεπει να φυγει γυρω γυρω απο το κεφαλι μου...οπως λεει και η Κελλυ....

Βαρκελωνη....
καπου στις 6 τα χαραματα η αφιξη....
Περιπλανηση σε μια μαρινα...κρυο...υγρασια...ειδυλιακη ατμοσφαιρα....
4,5 μερες...θα θελα κ αλλες..με αυτη τη παρεα....
Δεθηκαμε απιστευτα...τουλαχιστον εγω...
Τα νευρα της Χριστινας...το γελιο της πενταδας....ο χαβαλες με τον Χρηστο...οι καθυστερησεις του Νεστορα...τα σχολια του Παναγιωτη περι επαγγελματος...
Ποσο τελεια δεσαμε...
Τοσο αγνωστοι...μα τοσο γνωστοι....
Ταιριαξαμε απλα...

οι μερες βροχερες...αλλα δεν ενιωθα να παγωνω..παρα μονο να εισερχεται στο σωμα μου κατι καινουργιο...δροσερο...αερινο..κατι να μου αλλαξει τη ζωη....

Χαραματα Τριτης....
Η ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Τιτλοι τελους πεφτουν για την εκδρομη μας...
Η ελενη μενει πισω...σχεδον ετοιμη να δακρυσει..και δημιουργωντας ενα ευνοικο κλιμα για να βουρκωσουμε κ εμεις....
Απομακρυνθηκα...δεν ηθελα να σκεφτομαι πως τελειωνει ολο αυτο τοσο συντομα..
Σιχαινομαι τους αποχαιρετισμους αλλωστε...Ειπα μονο πως θα τα ξαναπουμε...
Προχωρησα λιγο στο διαδρομο...ειχα χασει λιγο της λεξεις...δεν ηθελα να τελειωσει...ουτε το πιστευα..

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Φτασαμε...
Μολις σημερα το συνειδητοποιησα...
Η καθημερινοτητα με σκοτωνει..καθε μερα και πιο πολυ...
Η επιστροφη...οχι απλα με προσγειωσε στην πραγματικοτητα...αλλα μου εφερε και αλλαγες στα συναισθηματα μου...
Κατι απροσδοκητο...μη επιθυμητο...προσπαθησα αρκετα...αλλα ...οι επιλογες....οχι οι δικες μου..καμια σχεση...στις δικες μου απλα υπηρχες...



Αυτη τη φορα..
Αυτη τη φορα ομως..ενιωσα απλα μια μικρη απογοητευση..ωστοσο..δεν υπαρχει πια..παρα μονο μια μικρη πικρια..απο την αχαριστη συμπεριφορα....
Οχι..ο στοχος μου δεν επιτευχθηκε..αλλα πλεον...δεν θελω να επιτευχθει...αλλαξα..ψαχνω μαλλον να αλλαξω στοχο...στοχο..που δεν θα εξαρταται απο τιποτα αλλο..ουτε καν απο μενα....
Ενα στοχο αυθυπαρκτο..

Τι μπορει να εννοω...2-3 ατομα ξερουν...και αυτος που θελω να καταλαβει..απλα πλεον δεν υπαρχει...ισως παλι..να υπαρξει οταν θα με χρειαστει...αλλα δεν θα ειναι για αλλη μια φορα αυθυπαρκτος...
...οπότε....μενει εκτος πλεον επιλογων....


Περασαν ακριβως 13 υπεροχες μερες....
Αυτες οι 13 μερες..ηταν με τα πιο αγαπημενα προσωπα...τα πιο σημαντικα..Υπηρχες και εσυ εκει..οχι για πολυ..μονο οσο ειχες αναγκη...

Επιστροφη στην πραγματικοτητα...Κινουμαι μηχανικα...
Σηκωθηκα..ντυθηκα..πηγα για βιβλια...βροχη...καφες..επιστροφη σπιτι....Κλεισιμο..δεν ηθελα να βγω..ιδια προσωπα..ιδιες καταστασεις...Σχεδον κουραστηκα....

Ομως μεσα μου ολα ειναι αλλιως....
Ολα προς το καλυτερο μονο για μενα....
Νιωθω σχεδον να μην αισθανομαι...αλλο ενα οξυμωρο σχημα...
Πραγματικα..δεν με αγγιζει τιποτα...Νιωθω πως τα εζησα πλεον ολα...
Και αυτο δεν οφειλεται στο ταξιδι...αλλα στην αλλαγη τροπου σκεψης.....


Το Πασχα θα ειμαστε εδω....
Θα γελασουμε..θα μιλησουμε..και καποια στιγμη θα μπορεσω να μιλησω και εγω..χωρις να εχω το αγχος και τις ενοχες μηπως κανω κατι κακο....Με το να μενω επιφυλακτικη κανω κακο...απλα ηθελα να ειναι ολα τελεια...Λαθος μου!!
!Δεν εχει πιΑ και πολυ μεγαλη σημασια...καθε ανθρωπος βρισκει το δρομο του...και πλεον εγω επιλεγω τις στροφες.....


Παει 12 σιγα σιγα...εχω να κοιμηθω κανονικο 8ωρο εδω και 15μερες...με ενα 4ωρο και κρατιομουν ζωντανη....Ζωντανη για να διασκεδαζω..να πιουμε μια μπυρα...να συμπαρασταθω..να ενδιαφερθω..να ειμαι διπλα σου και απλα να σε κοιταζω...προσπαθωντας μονο να καταλαβω....

........Τα ματια μου..σχεδον κλεινουν...
Αυριο μια καινουργια μερα ξεκινα....
Ολα θα ειναι καλυτερα και φυσικα..για μενα θετικα
& καινουργια....!!!

"Ποτε δεν δεχτηκα μια ημικατασταση να ζω...οτι ειχα...λιγο ή πολυ ηταν τελειο..ακομα και ενας απλος καφες...."

"αγαπαμε μερικες φορες...μονο και μονο γιατι αυτο νιωθουμε πως ειναι τελειο..ισως τελικα να ειναι...μονο ο χρονος θα δειξει...αλλες παλι απλα αποδεικνυεται..πως ηταν μονο μια εμμονη...που πληγωσε τον εγωισμο μας...και οταν πια η εμμονη-στοχος εγινε πραγματικοτητα....νιωσαμε μια προσωπικη νικη...."
"Αν αγαπας ετσι...εισαι πολυ λαθος...και πολυ απλα δεν αγαπας..."


Καλη μας νυχτα..............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου