Τρίτη 7 Απριλίου 2009

....Δυναμη της γνωσης...ή των συναισθημάτων....

Ξημερωνει Τριτη...Εχει περασει μια βδομαδα...που ολα ειναι τελεια..
Μια απο τις καλυτερες βδομαδες της ζωης μου...
Ομορφες καθημερινες...κ ενα υπεροχο σαββατοκυριακο...
...Και σημερα..καπου εδω...εγκαινιασαμε τη νεα εβδομαδα...με καλη παρεα..κ πολυ αλκοολ....

Νιωθω ενα ελαφρυ ριγος...σαν να κρυωνω...αλλα μεσα μου νιωθω τοσο γεματη...
Δεν εχω λογια...ολα ειναι τελεια..μια πολυ ομορφη ζωη..και μην εισαι μεσα σε αυτη!
Δηλαδη εισαι..αλλα ακομα δεν το εχεις καταλαβει..και δεν εχεις επιλεξει να μεινεις εδω μονιμα....

κλασσικα στο β' ενικο εγω...γιατι ολο και καπου απευθυνομαστε.....

Τι να πρωτοπεριγραψω...την πεμπτη...το σαββατοβραδο....το σημερινο....δεν ξερω...
Θα μου παρει μερες...οχι μονο για το τι εγινε....αλλα για το ποσο καλα αισθανομαι....
για το ποσο ομορφα ζουμε....και ολα αυτα...οχι μονο γιατι απλα...εγιναν...αλλα γιατι επιλεξαμε εμεις οι ιδιοι να γινουν....

οι επιλογες...κ η τολμη...σημερα μιλησαμε πολυ...με εναν ανθρωπο που ποτε δεν ειμασταν φιλοι...αλλα ξανοιχτηκαμε και μιλησαμε "αντρικια"....ναι τοσο ξεκαθαρα...
Πραγματι ενιωσα μεσα μου...πως καποιοι ανθρωποι...δεν μου εχουν ανοιχτει..γιατι και εγω η ιδια οχι απλα δεν τους εδωσα την ευκαιρια...αλλα ουτε κ εγω τολμησα να ξανοιχτω...

ΠΡαγματικα βουρκωσα..ποσα ειπαμε...ποσα ζησαμε παλια...κ μετα μια συρροη παραγγελιας απο μπυρες....τι μερα....
Για ενα καφε ξεκινησαμε...και μετα...τα δωσαμε ολα...οχι δεν το καναμε για καποιο λογο...για την παρεα...για να γελασουμε...ισως να ανοιχτουμε περισσοτερο...βλεπεις οι φιλοι..υπαρχουν και δεν τους βλεπουμε...σχεδον αμοιβαια τα αισθηματα...και ποτε μα ποτε δεν ειχαμε πει αντικειμενικες αληθειες ο ενας στον αλλον....

Μυστηριος ο τροπος που λειτουργουμε...ακομα κρυωνω..και σαν να νιωθω πως τρεμω...
Κ ομως νιωθω τοσο καλα....
Εδω και λιγες μερες...οι καλοι φιλοι μου..λενε πως λαμπω...πως ειναι ζωγραφισμενο ενα μεγαλο χαμογελο πανω μου...

ειναι η γνωση...ή τα συναισθηματα...?????

Η γνωση μια αοριστης καταστασης...σχεδον διχως αυριο... ενας ονειροπολος χαρακτηρας που βρισκεται μεταξυ πραγματικοτητας και φαντασιας....Κι ομως ετσι νιωθω πως ειμαι καλα...και κατι συναισθηματα...σχεδον δυνατα...δεν φευγουν...απλα υπαρχουν..διχως..λογο..γιατι...διχως να περιμενουν κατι....
Απλα κατανοηση...να βλεπεις...και να αντεχεις...αυτη ειναι η ζωη...
Λιγο πλακα...λιγο γελιο...μια γουλια αλκοολ...και μετα η αληθεια...'
Να αγαπας την αληθεια...
Να αντεχεις την αληθεια...για να σε αντεξει και εκεινη....

Ναι μου αρεσει που ξερω τι μου γινεται...που ξερω τι δικη μου αληθεια...ισως αυτη που με ικανοποιει περισσοτερο...
Θα ηθελα να γραψω περισσοτερα για αυτη την αληθεια...αλλα θα φωτογραφησω...οχι μονο στιγμες...αλλα και προσωπα....και αυτο δεν θα μου κανει καλο...
γιατι θα προσγειωθω πολυ ανωμαλα στην πραγματικοτητα....και δεν θελω...ειμαι πολυ καλα εδω που βρισκομαι....το βλεπεις και εσυ αλλωστε....

ΧΑμογελα...τι πιο ομορφο απο το να βλεπεις τον αλλο να χαμογελαει...και σκεψου αυτος ο αλλος να χαμογελαει τοσο εντονα εξαιτιας σου...δεν ειναι κριμα να του στερησεις αυτο το γελιο που καλυπτει ολο το προσωπο..που απο τις συσπασεις τα ματια κλεινουν...χαμογελο...η πιο ομορφη εκφραση...και η πιο ζωντανη...

Πανεμορφες μερες...και ολα αυτα γιατι τις περασα μαζι με τα πιο αγαπημενα προσωπα...αυτα ειναι τα καλα της ζωης...αλλα ας μην ξεχασω..πως τα επελεξα....

Τα καλα πραγμα στη ζωη μας..ερχονται μετα απο δυσκολες καταστασεις...σαν λυτρωση...μια ανακουφιση που σου δειχνει πως ολα θα πανε καλα...
Ακομα η ζωη μου δεν εχει φτασει στο "τελειο"....ωστοσο....βλεπω..πως μολις πριν λιγες στιγμες..ωρες μερες...εζησα το τελειο...και υπαρχει...και υπαρχει οχι γιατι απλα ετυχε...αλλα μετα απο πολυ θεληση και πιστη μεσα μου..πιστεψα πως ετσι πρεπει να γινει και ετσι εγινε...

ακομα ειμαστε στην αρχη...δεν εχουμε ξεκινησει....θα το λεω ξανα και ξανα αυτο....

Ποσο ομορφα περναμε οταν ειμαστε παρεα με ανθρωπους που οχι μονο αγαπαμε...αλλα εχουμε και τοσο μεγαλη αναγκη να ειμαστε μαζι...
Σημερα νιωθω πως οτιδηποτε αρνητικο εχει συμβει στο παρελθον..αποψε..κατα ενα μαγικο τροπο εχει διαγραφει..δεν εχω λογο...απλα ειμαι καλα...και ολα ειναι καλα γυρω μου...και ετσι θελω να εισαι κ εσυ...καλα...με οτι εχεις...και οτι αγαπας....

Ειναι ...3 παρα....πιο νωρις αρχισα να γραφω...δεν θα αλλαζα με τιποτα τις συνομιλιες μου...

Πηγε 3.20....δεν μπορειτε ετσι να με παρακολουθησετε απο εδω....αλλα η συνομιλια μου ειχε μεγαλυτερο ενδιαφερον...

Αχ...μου αλλαξε ολο το θεμα...ομως το θεμα..και εχασα τον ειρμο μου....
τι σημασια εχει....

αλλωστε η ωρα περασε....ο Μορφεας θα κλεισει τις μεγαλες πυλες..του ονειρου και θα ειναι ανοητο να μην εχω μπει....




Το θεματακι μου εμεινε ανολοκληρωτο...αλλα και αυριο μερα ειναι...
σημερα ειχαν αλλα προτεραιοτητα.....


Καλη μερα σε ολους....και καλη συνεχεια.....σε οσους μενουν ξαγρυπνοι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου