Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

...Palmie Bistro & Πολιτικη Δικονομια....

ΔευτερΑ σημερα και η βδομαδα ξεκινησε με τρελο κεφι...αλλα και με μια μικρη δοση αγχους...

Ενα ξυπνητηρι που αργησε να χτυπησει...ενα λεωφορειο που ευτυχως προλαβαμε..μια ωρα τελικα μονο μαθηματος...και φυσικα...αμετρητες στιγμες γελιου...

10.00..Η διαδρομη
Εκει τι να πω...τα λογια περιττα...να σχολιασω τον κοσμο ή τις σκεψεις μου?οι σκεψεις μου παντως ειχαν αμεση σχεση με το εμπραγματο..που τελικα ακομα δεν βγηκε...ενω ταυτοχρονα..προσπαθουσα να σκηνοθετησω..τη μερα μου...τελικα...το σεναριο..βγηκε μονο τη στιγμη που ειμασταν τα 3 τρελα παρεα..και ηταν και τελειως αυτοσχεδιο...

11.00 Επι της σχολης...αιθουσα οικονομιδου...ο κοσμος σχεδον καμμενος...αλλα αντικειμενικα..ανοιξε το ματι μας απο κατι πολυ καλο...αλλα εγινε...ομως και μικρη αλλαγη...γιατι ξαφνικα εντοπισαμε..κατι πολυ ακυρο...κ αρχισε ενας σχολιασμος...με τρελο γελιο..γιΑ ΚΑποιους συμφοιτητες μας....

12.00 Δεν αντεξαμε παραπανω...Προς palmie Bistro...για καφε που τελικα...κατεληξε σε γευμα..Φωτογραφιες βγηκαν...κ ατακες που θα μεινουν στην ιστορια...Η μοναδικοτητα της φοιτητικης ζωης...και της καλης παρεας...


Τα ξεχασα ολα εκει...ποσο γελασαμε σημερα...στιγμη δεν σταματησαμε...μονο πλακα καναμε..μεχρι και την επιστροφη μεσα ΣΤΗΝ τρελη χαρα ημασταν...

Και καπου εκει...την ωρα που τρωγαμε..επεσε το ματι μου..σε ενα ζευγαρι...
Η κοπελια..απολυτως προσηλωμενη σε εκεινον....αυτος αμιλητος..και χωρις ενδιαφερον..να κοιτα αφηρημενα τα γυρω τραπεζια και να εχει επικεντρωθει στο δικο μας..σχολιαζοντας τον ποσο γελαμε..

Εκει επαθα σοκ...αυτο τελικα ειναι η σχεση???Να ζεις βαρετα χωρις γελιο..με σοβαρο υφος μονο και μονο για να δειχνεις κατι αλλο στον αλλον...κατι που ισως να του αρεσει?
Αααα αν ειναι ετσι...ευχαριστω αλλα δεν θα παρω...
Με απογοητευσαν αυτοι οι συνομιλικοι μου...που ειναι ο ερωτας...το γελιο..ισως και ο ρομαντισμος...?..ετσι ειναι οι σχεσεις???τοσο κενες??τοσο βαρετες???
Ξαναλεω πως αν ειναι ετσι...δεν το θελω καθολου...
μιζερια...απαπαπα....δεν μου παει καθολου...

Οσοι το διαβαζετε θα νομιζετε πως τα λεω ολα αυτα γιατι δεν εχω σχεση..και απλα καταρριπτοντας αυτη την εννοια..νιωθω εγω καλα...
Οχι δεν ειναι...καθε αλλο μαλιστα...αυτο που βλεπω..ειναι τοσο ποσο κενα ζουν οι ανθρωποι...

Ξερεις δεν εισαι υποχρεωμενος να εισαι σε σχεση...
Το να εισαι με καποιον εινΑΙ μια ανωτερη δυναμη...που πηγαζει απο μεσα μας..δεν ειναι μια απλη κατασταση...σαν και αυτη που βαζουμε στο fb...ελευθερος...δεσμευμενος..παντρεμενος..κ οπου παει...
Το να εισαι μαζι με καποιον απαιτει ψυχη και σωμα...
Και φυσικα ολο αυτο να ειναι αμφιδρομο....

επιπλεον ενας διαχωρισμος απο τα αποθημενα μας..με το τι πραγματικα θελουμε..θα μας δειξει τη πραγματικη ζωη..την πραγματικη ευτυχια...
Εντοπισα μαλιστα..πως οσοι ανθρωποι μας παρατησαν τους θελουμε πισω μονο και μονο για να καλυψουμε το κενο τους..."ο σωματεμπορος" που ελεγε και η Δημουλα(για αναλυση της λεξης δειτε καποιο απο τα προηγουμενα post!)...αυτος λοιπον ο σωματεμπορος..απλα πληγωνεται..και θελει την υλη του...να ειναι στα χερια του...γιατι αυτος της εδινε "προστασια"...σαν μια τσουλα λοιπον η αγαπη..απο εδω και απο εκει...Οπως τον υποτιθεμενο ετερον ημισυ...
Ο σωματεμπορος των δικων μου συναισθηματων απεναντι στην προστασια που εδινε...δεν ηθελε ανταλλαγμα...αλλωστε..οπως φαινεται..υπηρχε κ αλλος "σωματεμπορος" που διεκδικουσε...χωρις καν να παρεχει προστασια...το ιδιο ατομο....
Τι θελει να πει ο ποιητης????
χαχαχα!!!Εδω τα παιζουμε ολα για ολα...μια απλη παρομοιωση κανω...συναισθηματων...ανθρωπων και καταστασεων...

Ετσι λοιπον..ο πληγωμενος σωματεμπορος κανει τα παντα...για να την διεκδικησει...αλλα το θεμα ειναι πως τελικα δεν την θελει πραγματικα αυτη την αγαπη...Ειναι το αποθημενο...Ναι το ειδα...το αποθημενο ειναι αυτο που μας κραταει πισω...

Ειδα ενα βλεμμα τοσο χαμενο σε αυτο το παιδι..και αναρωτηθηκα...δεν μπορουσε να επικεντρωθει στο ομορφο βλεμμα της κοπελας που ηταν διπλα του...?

Ανθρωποι κενοι...ανθρωποι μονοι...ακομα και οταν εχουν παρεα...παρεα πολυ προσωπικη..ΑΝ δεν λυποθησεις..για να ξεφυγεις απο εκεινη τη στιγμη δεν νιωθεις καλα...

Πειτε μου εσεις...που ειστε ή το παιζετε ερωτευμενοι(σημειωνω πως τα σχολια σας μπορουν να μπουν και χωρις να ειστε χρηστες!)..πως νιωθετε...?..πειτε μου αν μπορειτε να γελατε?αν μπορειτε να μιλατε ελευθερα?...αν ζειτε κανονικα τη ζωη σας..?και αν μπορει αυτο το ατομο να συμβαδισει στη ζωη σας???
Τι σας κραταει εκει?τι ειναι αυτο που σας κανει και μενετε στασιμοι???

Δεν ξερω φιλοι μου...και να σας πω την αληθεια...ουτε και με νοιαζει..σχεσεις κενες και αδειες...ας ειναι για αυτους που τις επιλεγουν...μου αρκει να ζησω κατι μονο για ωρα..και να ειναι πραγματικο..να με γεμιζει...να μην ειμαι ενας ψευτικος ανθρωπος..να μπορω να γελαω...να μπορω να μιλαω...και να εχω το αγχος για το αν ειμαι το επιθυμητο στον αλλον...
Βλεπω μακροχρονιες σχεσεις..με ελαχιστες στιγμες χαρας...μια κενη καθημερινοτητα..ενδιαμεσοι χωρισμοι..σχεδον καθημερινοι..τσακωμοι...και που λες πως ο σωματεμπορος σου πως δεν θα ξαναδωσει προστασια...βλεπεις πως η αγαπη-πορνη επιστρεφει..υποκυπτεις...και τελικα...εκμεταλλευσαι την υπαρχουσα κατασταση..και ας ξερεις πως θα σε ριξει....

Δεν μπορω...εχω αλλεργια στα πισω γυρισματα...και ειδικα στις υποτηθεμενες σχεσεις...
Καθετι που κανω ειναι πραγματικο..αληθινο..διχως δευτερη σκεψη...και ας κανω λαθος..τουλαχιστον ειμαι εγω και δεν κρυβω τιποτα....


Σημερα ηταν μια απο τις λαμπερες μερες..μερες που με γεμισαν με γελιο...ισως να ελειπε κατι απο το σκηνικο...αλλα στην πραγματικοτητα ειδα...πως καποια σκηνικα ειναι πολυ ψευτικα...και εγω στο ψεμα εχω δυσανεξια....



Καλο απογευμα..ελπιζω ολη η βδομαδα να κυλησει οπως η σημερινη μερα!!!

Να ειστε ολοι καλα..και να κανετε τη ζωη σας πραγματικοτητα....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου