Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Μεσανυχτα Κυριακης...κ ολα λογικα θα αρχισουν να πηγαινουν προς το καλυτερο....
Επανερχομαστε στα φυσιολογικα μας επιπεδα...μετα απο την σοβαρη πτωση που ειχαμε..

Ο <Α> οπως εχουμε συζητησει απειρες φορες...ειπε πως κανεις δεν αξιζει τα δακρυα μας..κ αν τα αξιζε δεν θα μας εκανε να δακρυσουμε....

Θεωριες καθημεριμενες...
Θεωριες πραγματικες...
Θεωριες που βγαινουν απο μεσα μας γιατι τις εχουμε ζησει και ξερουμε πλεον τι ειναι το καλυτερο για μας...

Παει ομως τελειωσε τωρα...κ το μονο που θελω ειναι να ξεμπερδευω γρηγορα με την γριπουλα που με ταλαιπωρει για να πιω ενα καφε επιτελους με τους φιλους μου και τα αγαπημενα μου προσωπα που εχω...μερες να τα δω...

Αυριο ξεκιναει η σχολη...αλλα δεν θα δηλωσω το παρον....Απο Τριτη τωρα....


Σημερα δεν θα γραψω ουτε για ερωτα..ουτε για απογοητευση..τιποτα...απο ολα αυτα που συνδεονται μεταξυ τους με τοσο θετικα...μα και με τοσο αρνητικα αισθηματα....
Δεν θα σκοτωσω τη νυχτα με χαμενα λογια....
Για να πουμε κατι πρεπει απλα να το νιωθουμε...

Και μετα απο ολα αυτα...δεν αισθανομαι τιποτα...πραγματικος αγραφος πινακας ο εαυτος μου...Δεν εχω σκεψεις....δεν ειμαι καν ερωτευμενη...Ποσο καιρο εχει να μου συμβει???Οχι οχι...δεν το συζηταω αλλο...φτανει αυτο....

Περναει η ωρα..κ εχω κανει τη νυχτα μερα για αλλη φορα...αστατο προγραμμα...αλλα εχει και τα καλα του....

Αυτο σημερα που παρατηρησα...ηταν η γαληνη της μοναξιας....
Κανενας διαλογος...καμια λεξη....σιωπη...σιωπη...που δεν κραυγαζει να ακουστει...


Επιτελους με αφησα...εγω η ιδια να ηρεμησω κ να χαλαρωσω...



Δεν ξερω αν θα γραψω ξανα αμεσα οπως τις τελευταιες μερες...γιατι δεν υπαρχει κατι συγκλονιστικο στη ζωη μου.....ακομα ομως!!!!
Βεβαια αυτο μπορει να ερθει πχ κ λιγο μετα τα μεσανυχτα....σαν ξωτικο παραμυθιου....μπορει παλι...απλα να χασει το δρομο και να κΑθυστερησει!!!!


οΠως κ να'χει..τα συγκλονιστικα γεγονοτα για τον καθενα εχουν διαφορετικο ορισμο...κ θα προτιμησω πρωτα να τα ζησω...κ να βαλω σε δευτερη μοιρα το <κοινο>..που παρακολουθει...

Αλλωστε αν ερθει κατι πραγματικα συγκλονιστικο ισως να μην εχω καν μυαλο να γραψω....





Καλη σας νυχτα...Νεοτερα μου συντομα...Με νεες διαθεσεις κ επιρροες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου