Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

..Λες να φταίνε τα αστερια...????

ΚΑλησπερα...καλη νυχτα....κ καλη μερα για οσους ξεκιναει τωρα η μερα....

ΝΑι εγω βρισκομαι στην 3 κατηγορια...η νυχτα μου γινεται μερα...
Δυσκολη μερα...και κενη...βεβαια με λιγο περισσοτερο κεφι απο χτες το βραδυ...
Η <Κ>..σιγουρα ολη αυτη την αναστατωση θα την εριχνε στα αστερια...εγω την ριχνω στους ανθρωπους...κ παει λεγοντας.....

Οι τελευταιες μερες...μονοτονες...
Kατι λειπει πραγματικα..μαλλον η χαρα αυτη που πηγαζει απο τον εξωτερικο και οχι τον εσωτερικο κοσμο..να εχεις να παντα...κ να μην εχεις τιποτα...

τι χρειαζομαστε για να ειμαστε ολοκληρωμενοι..?
Επικοινωνια?κατανοηση?αγαπη?φιλια?ερωτα?
τι να βαλεις σε προτεραιοτητα??

.......σε τιποτα...γιατι πολυ απλα δεν μπορουμε αυτα να τα καθορισουμε εμεις..
...ειναι η τυχη...η μοιρα...να φερνει διπλα σου ανθρωπους και μετα να χανονται...???
οχι δεν ειναι θεμα τυχης εδω....ειναι θεμα επιλογης...

Ανθρωποι που απλα μας απογοητευουν....

Νιωθω πραγματικα μεσα μου ενα κενο...(καπου στο κεφαλι θα μου ελεγε ενας καλος μου φιλος και θα σαρκαζομασταν την κατασταση..)
Ενα κενο..που η μοναδικη λυση για να γεμισει ειναι κατι καινουργιο...κατι πραγματικο..κατι μονιμο..

Να μην ζητας πολλα...ετσι λενε...
Τιποτα δεν ζητησα...κ για αυτο τωρα δεν εχω κατι...

Η ψυχη...μονο αυτο μενει...το καλο ειναι πως δεν ζω ως σκια....να εμφανιζομαι...για λιγο στο σεληνοφωτος κ μετα να εξαφανιζομαι..οπως πολλοι ανθρωποι στη ζωη μου...

ανθρωποι σκιες...ανθρωποι χωρις ψυχη..ανθρωποι χωρις αισθημα..ανθρωποι εφημερων καταστασεων...ανθρωποι που γεμιζουν κατα διαστηματα τα κενα τους αλλα ποτε δεν θα ολοκληρωθουν....

Ποσο αλλο μπορει να αντεξει κανεις τοση υποκρισια...
Αν αυτη τη στιγμη μιλαγα..απλα θα δακρυζα...

Ναι περιμενεις πολλα...κ στο τελος...απλα η σκια...ισα που θα φαινεται καθως θα φευγει...
Τα ματια σου πια δεν θα τη διακρινουν...αλλα η ψυχη σου θα την ξεχωριζει αναμεσα απο χιλιαδες σκιες....
Σκιες που εχασαν το δρομο..επεσαν για λιγο στο δρομο των ψυχων...πηραν ολη την ενεργεια τους και μετα εφυγαν..και μετα τι???οι ψυχες θα συνεχισουν??οι ψυχες μηπως θα γινουν σκιες??ακολουθωντας εκεινες που τις κατεστρεψαν???

Οχι για μενα...οι ψυχες δεν φθειρονται...απλα για λιγο θα καλυπτονται με το μαυρο-γκρι χρωμα των σκιων...κ μετα ενας δυνατος αερας θα τις παρασυρει..κ μετα παλι απο την αρχη....


Ποτε δεν θα καταλαβω τη συμπεριφορα των ανθρωπων...ωρες ωρες με κανουν να πιστευω πως εγω ειμαι υπερβολικη..αλλα απο την αλλη νομιζω πως μια εξηγηση μας αξιζει σε ολους...

Δεν εχω ορεξη να γραψω αλλο...νιωθω κενη..δεν εχω αλλα λογια..ουτε καν σκεψεις..μονο μεσα μου αρκετη οργη ισως...ισως να ειναι και θλιψη....οχι δεν ξερω τι ειναι ...ειναι κατι το οποιο ομως δεν με αφηνει να λειτουργησω...ναι ακομα και την εννοια του ερωτα καταριπτω κατι τετοιες ωρες..που για μενα ειναι το υπερτατο...νιωθω πως δεν υπαρχει τιποτα...


Φαση ειναι ομως..θα περασει...οπως περασαν και τοσοι ανθρωποι...

Καλη μας νυχτα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου