Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

....another day....

Another day...I think I'll find another way....


Μπλεκω λιγο τους στιχους του τραγουδιου..γιατι αυτοι μου αρεσαν περισσοτερο(ναι ακομα καλε μου Παναγιωτη θυμαμαι την αγγλικη γλωσσα...κ καποτε θα την τελειωποιησω!πλακα κανω..αλλα παντα εχει γελιο οταν με δουλευετε για αυτο!!!)

Ολως παραδοξως ακουγα Madonna...απο το μεσημερι ηθελα να γραψω...ειχα βρει τιτλο θεματος αλλα οχι θεμα...και τελικα...βρηκα...

Τι αλλο φιλοι μου..εκτος απο τον ερωτα...τις συνεπειες του...κ ολα αυτα που μας κανουν να αμφισβητουμε οχι μονο τον αλλο αλλα κ τον ιδιο μας τον εαυτο....

Ειμαστε στην "επομενη μερα"...μαλλον ειμαι πολλες μερες μετα...βλεπεις απλα ηθελα μια μικρη επισημοποιηση για να χωνεψω τι ακριβως γινεται....

Mμμ...σ'αγαπω δεν μπορω τιποτα αλλο να πω..πιο βαθυ..πιο απλο...πιο μεγαλο..


Ποσους ανθρωπους αγαπησαμε?ποσους γνωρισαμε?και ποσους τελικα ειδαμε να ειναι διπλα μας?

Σημερα μπηκα στη διαδικασια να ψαξω λιγο τον εαυτο μου..μεχρι στιγμης πιστευα πως ειμαι ενταξει..και πως ειμαι τελικα πολυ ανοιχτη...αλλα οπως φαινεται δεν ειναι ετσι...
Αξιος συνομιλητης ο <Α>...παντα με θετει στη διαδικασια σκεψης!!Και αναρωτηθηκε γιατι δεν εστειλα μηνυμα να πιουμε εκεινο το καφε που του ειχα πει....

Η αληθεια ειναι πως στην αρχη ισως και να με νευριασε..(Καλα αμα το διαβασεις ειμαι σιγουρη πως θα με βρισεις!!!χαχαχα!!!)...γιατι πολυ απλα ισως να περιμενα κ εγω μηνυμα απο εκεινον...αλλα ειχε δικιο..

Βλεπω..πως γενικα με τους ανθρωπους..αν και δινω θαρρος...δεν κινητοποιουμε σωστα..να κρατησω επαφη...να δωσω ενα παραπανω σημαδι πως καπου εκει ειμαι κ εγω...
Περιμενω παντα απο τους αλλους να μου δωσουν σημασια...αν και οι περισσοτεροι το κρινουν ως αδιαφορια αυτο...και δυστυχως ετσι χανω ανθρωπους απο γυρω μου...

Ομως ειμαι στην Επομενη Μερα...που σημαινει πως αλλαζω πραγματα...ανθρωπους...καταστασεις...
Το post του Blog-φιλου harri επισης μου εδειξε το δρομο..προς το δρομο εκεινο του ηλιου..του ηλιου εκεινου που δεν ενοχλει...

Ο ηλιος αυτος λοιπον για μενα..αποδεχεται τις καταστασεις..τις επιλογες σου..ακομα και οταν δεν ειμαι εγω μεσα σε αυτες...Ο ηλιος αυτος δεν με τυφλωνει..ουτε με κανει να μην θελω να δω την αληθεια...
πλεον την βλεπω..και πολυ καθαρα μαλιστα..αν και γυαλιζει πολυ...Επισης βλεπω..πως οτι αισθανομαι δεν μπορει να το αλλαξει καμια επιλογη σου...παρα μονο τα δικα μου συναισθηματα...

Θα αλλαξω κλιμα..και θα το κανω γελοιο το θεμα..
Με την παρεα μου...αγαπαμε την ταινια "το κλαμα βγηκε απο τον παραδεισο"..τη γνωστη παρωδια....
Εεεε με τους ηλιους και τα φωτα...ειμαι σιγουρη πως στους λατρεμενους φιλους μου ηρθαν οι ατακες "εχουμε την τυφλα στα ματια μας"..."αν ειχε κ τρενο θα ειχε τυφλωσει κ μενα.."..."γιατι εμεις στο Μπισμπικεικο εχουμε το βλεμμα καθαριο...εγω δηλαδη..γιατι αυτος..."....
Ναι η αληθεια ειναι πως ενω σκεφτομουν τοσο φιλοσοφικα..κ αυτο το blog ειναι τοσο ανεξαρτητο απο την καθημερινη μου ζωη(η οποια περιεχει τις παραπανω ατακες)...μου ηρθαν σαν φλασια μεσα στο μυαλο μου ολα αυτα τα γελια...
Γκρεμιστηκαν τα ονειρα μου με τα νεα σου....Η συνεχεια της ατακας στη ταινια...δεν λεει να χυδαιολογησω...Χρησιμοποιω την ατακα ως κωδικα επικοινωνιας με κατι τυπακια που αποκαλω και νιωθω φιλους μου....


Πολυ θετικη ενεργεια...πιο πολυ και απο τον Θεμη ΓΕωργαντα!!Αυριο η ζωη μου σε ταξη...Υποσχομαι να στελνω μηνυματα...(ξερεις εσυ!!)
Επιπλεον...η προτεραιοτητα σχολη..δεν θα μπει σε δευτερη μοιρα..Ειναι τοσα πολλα που πρεπει να κανω...και πιο πολυ να δωσω περισσοτερη σημασια σε μενα...

Με το να χαμογελας παντα..ισως να δειχνεις μια μικρη ανασφαλεια..μαλλον να την κρυβεις..αλλα εγω οπως εχω ξαναπει ετσι νιωθω καλα...Η πλακα παντα με βοηθαει..να πω ακομα και τις πιο μεγαλες αληθειες...

Ωχ..παιδες..αυτη ειναι μεγαλη αληθεια...Παντα σχεδον αυτο κανω...το μονο που μπορειτε να κανετε για να καταλαβετε πως εκεινη τη στιγμη εκτος απο πλακα..μιλαω και πολυ σοβαρα..ειναι να δειτε το βλεμμα μου...ισως να ειναι λιγακι χαμηλωμενο...

Οπως βλεπεται καθε φορα..δειχνω και ενα διαφορετικο κομματι της Ιωαννας..δεν το κανω μονη μου...εσεις με βοηθατε...φιλοι..γνωστοι..αγνωστοι...ερωτες...ολοι εσεις που απλα ειστε διπλα μου...

ειναι καλο να σου λεει ο αλλος τα παραπονα του...αναρωτιεμαι γιατι δεν το κανω εγω...φοβαμαι μαλλον μηπως γινω φορτητικη...αλλα εσεις μην το κανετε αυτο...εγω σκεφτομαι μαλλον λαθος!!



Μμμμ....τι αλλο να πω...πειτε μου...?Οταν ειμαι ερωτευμενη..κ ισως κ ψυχολογικα πεσμενη απο αυτο..παντα εχω κατι να πω...Τωρα ομως τι συμβαινει??Μηπως δεν ειμαι ερωτευμενη?Μηπως ειμαι...αλλα..αποδεχομενη τη κατασταση...απλα κραταω μια σταση ασφαλειας?

μμμμμ...ακομα δεν ξερω...και δεν θα το μαθω..αν δεν δοκιμασω....

και η αληθεια ειναι..πως προς το παρον...απλα θα κανω υπομονη..εχω ομως ενα μικρο χρονικο περιορισμο...ο οποιος μου δινει το εναυσμα κιολας..να δρασω!!!!


Καλη εβδομαδα να εχουμε....
Καλη μας νυχτα...
Και να μου μιλατε συχνα..ποτε δεν ξεχνω κανεναν σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου