Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Ξεκινώντας με Paulo Coelo...

Μεσημεράκι Κυριακής...εχω πήξει απο το διάβασμα...κ δεν ξέρω τι να κάνω..μια εξεταστική που έρχεται..μέρες ηρέμιας που φεύγουν...κ μια ξαφνικη διέξοδος..το ιστολογίο μου...
Έτσι ξαφνικά λοιπόν δημιουργώ κ εγω αναμέσα στους χιλίαδες χρήστες..ενα δίκο μου δικτυακό τοπό..φορτισμένο με ολο μου το είναι...
Καλή αρχή λοιπόν...

Σας καλωσορίζω στο *Ioannologio* με PAULO COELHO



Kάθε πολεμιστής του φωτός...φοβήθηκε όταν αντιμετώπισε μια μάχη....
Kάθε πολεμιστής του φωτός...πρόδωσε κ είπε ψέμματα στο παρελθόν....
Kάθε πολεμιστής του φωτός...πήρε ενα δρόμο που δεν ήταν δικός του...
Kάθε πολεμιστής του φωτός...υπέφερε για πράγματα που στερούνταν σημασίας...
Kάθε πολεμιστής του φωτός...σκέφτηκε πως δεν είναι πολεμιστής του φωτός...
Kάθε πολεμιστής του φωτός...αμέλησε τα πνευματικά του καθήκοντα...
Kάθε πολεμιστής του φωτός...πλήγωσε κάποιον που αγαπούσε...
...Γι'αυτο είναι πολεμιστής του φωτός..:..επειδή πέρασε αυτές τις εμπειρίες και δεν έχασε την ελπίδα να γίνει καλύτερος....




Καθένας απο μας είναι ενας πολεμιστής του φωτός....κάθε μέρα διαβάζοντας μια σελίδα μαθαίνεις ολο και περισσότερα...οπως κ με τους ανθρώπους αλλωστε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου