Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

...Μοναξια μου ολα....

....Είχα αρκετό καιρό να ακούσω τους αγαπημένους ΠΥΞ ΛΑΞ....και σήμερα συνέπεσε το κατάλληλο τραγούδι...με την κατάλληλη στιγμή....
Ήταν μια όμορφη μέρα...ενα βιβλίο που δεν πήρα..μια πρωινή κακοκαιρία...κ μετα συνεστίαση με καλη παρέα...
Καφές στο Κολώνακι..κ μετα προς Ζωγράφου πλευρά..με σκοπό να καταλήξουμε σε ένα καταπλήκτικο πολίτικο εστιατόρειο...ναι αυτή είναι η παρέα μου..καλές στιγμές συνδιασμένες με καλό φαγητό!!!
...Και ήρθε και η ώρα της επιστροφής...σαν να μην ήθελα να τελειώσει η μέρα..αλλα έπρεπε να επιστρέψουμε σπιτάκια μας..άλλωστε είμασταν κομμάτια...
..Πέντε το απόγευμα λοιπόν..επιστροφη στην πραγματικότητα..λεωφορείο..κίνηση..κ βαρεμάρα...=>επόμενο βήμα...σύνδεση με Μp3....αλλα σήμερα είπα να συνδεθώ με το ραδιόφωνο...εμμ επιλόγες είναι αυτα..θέλω και τα παθαίνω..συντονισμένη στον <<Μελωδια>>...άκουσα ΠΥΞ ΛΑΞ...μοναξία μου όλα...μοναξία μου τίποτα...
Εδω και πολλές μέρες είχα να βάλω να ακούσω τη δισκογραφία στο τέρμα..και να μελαγχολήσω με τους υπέροχους στίχους τους που σε στέλνουν κάπου αλλού...κάπου που μόνο τα συναισθήματα του έρωτα παίζουν ρόλο..

...Κλασσική στην ώρα μου λίγο πριν τις 12 κάνω τον απολογισμό της μέρας...Το μόνο που έμεινε χαρακτηριστικά στο μυαλό..και επεξεργάζομαι..είναι η έννοια της σχέσης...κάτι που θίχτηκε κατα τη διάρκεια του γλυκού...Καζαν-ντιπι...χαλβας με παγωτό...και η έννοια της σχέσης...Πού κόλλανε όλα αυτα????

Κι ομως μέσα στο μυαλό μου εμένα κολλάνε...
Σε οσα ειπώθηκαν..ξεκαθάρισα πως το θέμα επικοινωνίας με το αντίθετο φύλλο είναι προφανές πως το έχω λύσει..καθώς η πλειοψηφία των φίλων μου είναι αγόρια!!

...Όμως η σχέση??η σχέση με την εννοια του έρωτα που βρίσκεται???..Να ζητάς πολλά???Να μένεις σε οτι έχεις???τι πρέπει να κάνεις για να έχεις σχέση????και το πιο δύσκολο πως την κρατας???


Πρίν λίγες μέρες...ούτε καν εβδομάδα...συνειδητοποίησα..πως τελικα στη ζωη πρέπει να δοκιμάζουμε τα πάντα...να μην μένουμε μόνο σε ο,τι έχουμε εκείνη τη στιγμή αλλα να επιμένουμε για το τέλειο....

Σχέση καμία...εδώ και καιρό...προτάσεις πολλές..ομως αν δεν θέλει η καρδιά...δεν κάνουμε τίποτα...να στηρίζεσαι πάντα στο ένστικτο..πάντα στα συναισθήματα..και τελικά...συνειδητοποιεις...αρκετό καιρό μετά...πως έχασες πολλές ευκαιρίες...
Και τωρα τι????
Τώρα απλά η λογικη σου χτυπάει την πόρτα...και σου δείχνει τι έχασες...

Δεν ξέρω αν χάνουμε κάτι για πάντα ή μονο για οσο θέλει <<εκεινο>> να το χάσουμε...πάντως ξέρω πολύ καλα πως μετανοιωνω....

Μετανοιωνω για οσα άφησα πίσω μου...
ΜΕτανοιωνω για οσα δεν είπα ποτε...
Μετανοιωνω που δεν εδειξα τα συναισθηματα κ τις αδυναμιες μου..
Μετανοιωνω που άφησα τόσες ευκαιρίες να πάνε χαμένες μόνο και μονο για να στηρίξω το παρελθόν....

Κάθε ανθρωπος έχει το παρόν και το μέλλον του..αν μένουμε απλα πίσω θα ερθει η <<Λογικη>> καποια στιγμη...εκει που θα στερεψουν τα συναισθήματα(αν και το βλεπω δυσκολο αυτο!!)..και θα μας δείξει τι χάσαμε...

Ένας στίχος των Πυξ Λαξ και ο συνδιασμος...επισης ενος πιο εμπορικου τραγουδιου..μου έδειξαν απλα τι νιωθω..
Μου αρκει απλα που ενω θέλω πισω μια συγκεκριμενη ευκαιρια που μου δοθηκε...ξέρω πως δεν μπορω τουλάχιστον τώρα να την έχω...

Όμως..πλέον..θα βάλω κ λίγο πιο χάμηλα την ένταση των συναισθήματων..με μόνο σκοπο να λειτουργώ και λίγο λογικα...
Το ποσο βεβαια λογικός μπορείς να είσαι όταν είσαι ερωτευμενος δεν το ξέρω..γιατι εμένα αυτοι οι όροι μου κάνουν αντίθετοι..
Ξέρω τι νιώθω...το αποδέχομαι..αλλα..πλέον τα βλεπω αλλιώς..δεν λέμε σε τίποτα ΟΧΙ...

Η συζητηση στο εστιατόριο...μου έφερε πολλα το στο μυαλο...ειδικα η συζήτηση περι ποίησης...και η αναφορα στη Σονατα του Ριτσου...
Δεν νομίζω να θέλει να καταλήξεις κανείς σαν το κεντρικό πρόσωπο....

Ας μην φιλοσοφούμε πολύ τη ζωη....
Η ζωή είναι τώρα..κάθε ευκαιρία μου μας δίνεται πρεπει να την εκμεταλλευόμαστε μέχρι τελος....τωρα αν ισχύει..το κάθε εμπόδιο για καλό...ακόμα δεν το ξέρω..ο καιρός θα το δείξει..


Καλό βράδυ σε όλους...κ ειδικά σε...?
Καλη μας νύχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου